Učitavam...

Zanatlije zabrinute: Nema ljudi, ne jedu ćevape, a kamoli da kupuju suvenire

Zanatske radnje koje su bile oduvijek zaštitni znak i pečat Baščaršije i Sarajeva su pojavom pandemije koronavirusa i nedolaskom turista, kao i većina djelatnosti u BiH, osjetile ekonomsku krizu. 

Kriza koja je zadesila ne samo BiH nego i cijeli svijet nanijela je veliku štetu zanatlijama, stari zanati su i prije koronavirusa vodili bitku za opstanak.

Rijetka zanimanja

Kazandžije, kujundžije i kovači su dio tradicije Bosne i Hercegovine te upravo mnoge zanatlije se trude da svoja rijetka zanimanja sačuvaju od zaborava. Svaki od proizvoda protkan je originalnošću, a za izradu nekih suvenira potrebno je i nekoliko dana.

Vlasnici su razočarani i ističu da uzalud svakodnevno otvaraju radnju, da turista još nema, bez obzira što su granice otvorene.

– U radnju slabo ko ulazi, nema ljudi, ne jedu ćevape, a kamoli da kupuju suvenire. Pad prodaje je skoro 100 posto – kaže Vedad Brkanić.

Teško opstaju

Nažalost, zbog epidemije turistička posjeta je veoma slaba te zanatlije teško opstaju. Ulicom u kojoj se nalaze kazandžije, odjekuju samo udarci njihovih čekića, posjetilaca i kupaca nema.
Različitih jezika koji su odzvanjali sarajevskim ulicama još nema.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *